Detaily inzerátu
-
ID inzerátu: 8979
-
Přidáno: 6. 9. 2024
-
Prodejní cena: 32000 Kč
-
Stav: Ojeté: slušný stav
-
Lokalita: Česká Republika
-
Kraj: Zlínský
-
Zobrazení: 31
-
Rok výroby: 1997
-
Barva: Černá
-
Výkon (kW): 57
-
Průměrná spotřeba (L/100km): 7
-
Nájezd: 54000
-
Platnost STK (datum): 23.3.2027
-
Země původu: Německo
-
Obsah motoru (ccm): 600
-
Palivo: Benzín
-
Typ převodovky: Manuální
-
Počet rychlostí: 6
Popis inzerátu:
Dobrý den
Nabízím k prodeji motocykl značky Suzuki GSF 600 N (bandit).
Motorka má najeto cca 53500km a zdá se že poctivě.
Jsem druhý majitel (dovoz z D) od roku 1.4.2015!
STK do 23.3.2027.
Nedávno měněny zadní desky + komplet brzdová kapalina.
Motorka nikam netahá, ale předchozí majitel s motorkou špatně manipuloval či dokonce pleskl!
Podsedadlové plasty jeví známky lepení a jsou přestříkány. Vše však drží, takže jsem tohle neřešil.
Spojka jeví známky opotřebení a je nutno na ni mrknout, pač při důkladně neprohřátém motoru má tendenci klouznout, ale ne moc.
Po zahřátí motoru se chová standartně i ve vysokých otáčkách, takže mohou být jen stářím unavené pružiny, ale doporučil bych výměnu i lamel.
Řetězovka je OK, Pneu taktéž OK (ale starší DOT), CNC lámací páčky, širší řídítka accossato, udělány tlumiče, kde jsou progresivní pružiny Wilbers + hustší olej, ladák VIPER + homologační vložka (na STK není problém). Přidám i originální výfuk a malé kouřové plexi.
Bez homologační vložky má laďák vcelku brutální zvuk.
Vzhledem ke stáří je na motorce hodně kosmetiky! Jinak je spolehlivá a nikdy mne nikde nenechala!
Olej a filtr nebyl měněn tento rok, pač jsem chtěl mrknout na spojku, ale nakonec nebyl čas a nechtělo se mi do motorky už investovat.
Důvod prodeje je čistě ten, že motorku nevyužiji a zabirá mi místo v garáži a komu by se nehodila nějaká koruna že.
Byla by škoda, kdyby tam ležela ladem, pač může udělat radost někomu jinému.
Za tu dobu co ji mám byla vyměněna baterie (Yuasha).
Pravidelně měněn olej+filtr. Vzduchový je v podstatě zánovní. Svíčky.
Šnek a náhon tachometru.
Řetězovka na které není moc najeto. V budíkách jsou bilé led. Světlomet má H4 Osram Night breaker.
Blinkry mají klasickou žárovku, žádné malé led nesmysly.
Mohu přidat ložiska do krku řízení, které jsem chtěl preventivně měnit, ale nebyl důvod.
Nejedná se žádnou naleštěnou bídu, ale poctivou motorku, která je sice těžší ale vhodna do začátku pač odpustí hodně chyb.
Navíc jsou náklady na údržbu oproti ostatnín v podstatě směšné, pač je motor chlazen olejem a vzduchem.
Pozor motorka není včetně helmy a rukavic, jenž jsou na fotkách! 🙂